آخرین اخبار

فرمانده کل سپاه: بزرگترین افتخار این سرزمین وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است!

فرمانده کل سپاه گفت: بزرگترین افتخار این سرزمین وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است که شخصیت ایشان ریشه عمیقی در این سرزمین دارد؛ او امروز رهبر جهان اسلام و جهان بشریت است…

اشتراک گذاری
23 آذر 1402
کد مطلب : 10309

فرمانده کل سپاه گفت: بزرگترین افتخار این سرزمین وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است که شخصیت ایشان ریشه عمیقی در این سرزمین دارد؛ او امروز رهبر جهان اسلام و جهان بشریت است…

سردار سلامی فرمانده کل سپاه

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ تسنیم نوشت: حسین سلامی گفت: بزرگترین افتخار این سرزمین وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است که شخصیت ایشان ریشه عمیقی در این سرزمین دارد؛ او هرچند امروز رهبر جهان اسلام و جهان بشریت است که آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی که میراث ماندگار مجاهدت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است را برای نجات بشریت از ظلم ظالمان و جنگ با جاهلان مدرن، هدایت می‌کند.

در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های حسین سلامی آمده است که می‌خوانید:

*ایران شکست‌ناپذیر است، ایران مقتدر و در حال پیشرفت است؛ ایران از صخره‌های سخت اقتصادی عبور کرده است، ایران تهاجم فرهنگی را ساقط کرد، ایران به یاری مظلوم می‌شتابند؛ ایرانی که رهبرش تجسم الهام‌بخشی روح مقاومت است و در رویداد‌های سخت تاریخ ایستاده است.


بیشتر بخوانید: سردار سلامی: مهاجرت پرستاران و پزشکان جنگ روانی و دروغ است!


*هر جا بروید در مورد ایران با اعتماد و افتخار صحبت می‌کنند و هیچ‌کسی جرات جسارت به این سرزمین ندارد و این میراث جاودان شهداست. شهدا ما را از قهرمانان افسانه‌ای رستم و سهراب بی‌نیاز کردند و شهدا ما را مقاوم کردند و خشنود‌یم در فضایی هستیم که خانواده شهدا که همچون سرو استقامت هستند، زندگی می‌کنیم، زیرا آن‌ها نور چشم امت اسلامی است و به واسطه عزیزان آن‌ها ایران بیمه شده و رو به رشد و محبوب، معتبر و باشخصیت است و این ایران شهداست.

*دشمن می‌خواهد ایران را ضعیف کند و همچون مردم فلسطین که کشورشان را اشغال کرده و مردم را آواره کرده‌اند، ایران را به چنین وضعیتی تبدیل کنند. اسرائیلی‌ها بیمارستان‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهند کسی دستش به آب برسد؛ کارشان کودک‌کشی است و پیروزی برای آن‌ها صرفا کشتن زن و افراد مسن و کودکان است و این نفرت جهانی را نسبت به رژیم صهیونیستی برانگیخته است؛ نفرت جهانی نسبت به صهیونیست‌ها دیگر مسلمان و غیرمسلمان نمی‌شناسد و دیگر حتی بغل گوش کاخ سفید، خیابان‌های لندن و اروپا علیه صهیونیست‌ها قیام کرده‌اند.

*صهیونیست‌ها وقتی نمی‌توانند وجود زن و کودک فلسطینی را تحمل کنند یعنی ضعیف هستند و تا فروپاشی این رژیم جعلی چیزی نمانده است. آمریکا اخلاق را باخت و در اخلاق شکست خورد، چون نمی‌داند هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد؛ آن‌ها به تدریج صحنه سیاست را هم خواهند باخت و شاید روزی ملت‌ها تصور می‌کردند آمریکا سرزمینی با احترام است، ولی دیگر همه به افکار پوسیده آمریکا پی برده‌اند و فهمیده‌اند که آمریکا کاری جز شکنجه، محاصره ملت‌ها و ظلم در دنیا و طرفدار ظالم بلد نیست؛ آمریکا در اقتصاد هم شکست خواهد خورد و فلسطین به برکت مقاومت پیروز خواهد شد.

*قطعا مردم فلسطین پیروز این میدان خواهد بود و یقین بدانید که صبح پیروزی به لطف الهی نزدیک است. به این زودی‌ها شاهد این شکوه عظمت و پیروزی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =